♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2014年6月28日 星期六

初嚐固體食物

踏入六個月,開始給LITTLE L試固體,其實至今應該大半個月,不過情況不算太理想,這個愛吃奶的寶寶,食奶從來沒有令我操心過,以為食固體都一樣,但原來是兩回事。

首先給他試米糊,有自製也有食HOLLE的現成米糊。

要整固體,先入手AVENT 2 in 1 食物處理器,比較過幾個牌子,最後買了AVENT,因為中間過程不用手碰到食物,價錢也很合理,剛好JUSCO特價,不用$1K,麻煩了朋友幫我買,然後安排送貨到家中。我用了幾次覺得不錯。


自製米糊:
網上有不同方法,我試了其中兩種,分別就是先浸米才打碎還是先打碎才浸米,如果用AVENT,一定是先打碎才浸,因為太濕的米黏在杯上打不碎呢!

1. 把乾白米打碎成粉狀(要花點時間);
2. 用水洗米粉;
3. 加水放入煲中煮滾至適當稠度;
4. 過篩(如果米粉夠碎基本上可以不用過篩)。





你看他的樣子,多麼的不悅...... 

為了增加他的食慾,於是試了蕃薯米糊、甘筍米糊和南瓜米糊,結果還是不太理想。

蕃薯米糊、甘筍米糊和南瓜米糊製法:
1. 將蕃薯或甘筍或南瓜蒸熟;
2. 打碎;
3. 倒進米糊。

蕃薯米糊: 




甘筍米糊: 





AVENT太方便,很喜歡呢! 如果沒有時間自製米糊,我會推介HOLLE,藍色包裝米糊和這款穀物糊都很淡口,絕對沒有甜味。LITTLE L不知是否只愛淡味的東西,暫時只對HOLLE這款穀物糊略有興趣,不過也只能吃小半碗,之後就無心機食。不知大家的BB開始固體時,是否都一樣呢﹖

7 則留言:

  1. 一仔食了一排Healthy Times ok,才开始食白粥。
    試新野,bb要時間適应呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個blog 里”BB煮食篇”有记録一仔食粥食飯的|進展,你可以去睇下參考!

      刪除
    2. 多謝一仔媽介紹,我要努力研究一下。我好驚佢只食奶不肯食固體。>.<

      刪除
    3. 唔駛驚!一仔最初幾天只肯幾幾啖Healthy Time, 我係由好稀,慢慢調較到结,ok后再改食白粥,其間经歷了一兩個月既時間。BB开始食固体,要比水佢飲了!

      刪除
    4. 其實佢兩個月開始已有飲水啦,但而家就俾得多左,因為食左固體比較難去便便。
      我今日試左粥仔,佢好似鍾意粥仔多過米糊。

      刪除
  2. AVENT真係好方便好好用!
    我開頭俾諵B食healthy times, 頭一兩次都係食一半吐一半, 慢慢就ok喇, 相信little L好快都會知道固體有幾好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. AVENT真的不錯,而且中間過程不用開蓋,唔驚污糟。希望LITTLE L好似諵B咁,盡快可以食好D固體。

      刪除