♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2014年6月13日 星期五

半歲啦!

終於可以用「歲」去形容。這個月,好像經歷了很大變化,最深刻當然是五月中入左醫院住了幾天,不過,LITTLE L其他方面的變化和成長,也令我覺得很深刻。

關於體重,因為還未去健康院,也沒有抽空去ELEMENTS,所以未知重量,病了一場,體重應該重得慢左,不過,相信仍然不會太輕 >.<;而高度靠自己量就74CM,高得都幾快。接近六個月,我才給他試米糊,因為之前病了,所以不敢急進,試了幾天,另篇再分享。吃奶次數維持每天5次,不過我們給他改了時間,最後一餐安排在8:30PM,之後準時9:30PM睡覺,他睡了後我們便多了很多私人時間,嘩哈哈。

踏入六個月,動作多多,忽然有一天,自己學會坐直,不過,剛剛學會坐好,卻經常要站要跳。之前學會反身,本來只懂反一下,忽然有一天,見他反了身,自己又反番轉,好似好自然,我就覺得BB到不同階段,自然學會某些事,也不必操心。LITTLE L的手已很靈活,可以拿東西,伸手抓正在搖動的東西,還經常在抓人頭髮,並在平面用手指抓到有聲(我覺得很恐怖>.<);而且,他已可以很準確地抓住奶咀的圈圈拉出來,哈,這就煩了,又要食又要拉出來,激死。

    我已坐得很直了!

    看到他在專心玩奶咀嗎﹖

病了差不多兩星期,LITTLE L才算正式好番,休息了兩星期也沒有帶他出街,好番以後,參與了兩個聚會,一個是與相熟媽媽組成的PLAYGROUP,另一個是1213 BB半歲生日聚會。與幾個傾得埋的12月媽媽組成小PLAYGROUP,今次是第二次聚會了,往後希望可以每月一聚。我最最最開心是與JULIE 媽媽相認,我們在醫院餵奶時相識,BB是同年同月同日出世,可惜離開醫院當天最後一餐餵奶時見不到她,沒有交換CONTACT,我回家後一直都想找回她,用了很多方法,例如Baby KingdomFACEBOOK GROUP,哈哈,找了兩個月都無頭緒於是放棄,怎料再過了兩個月後,有一天我們居然在WHATSAPP GROUP中相認,真的很開心。至於1213媽媽GROUP,人數不是太多,但聚會當天大家都很開心,雖然BB同年同月同日生,但原來也可以有不同發展。小時候,我經常想找到同年同月同日生的朋友,可惜活了幾十年,從沒有找到(當然我也沒有積極找),現在資訊科技發達,我很輕易便幫LITTLE L找到很多個朋友了,哈哈。

                                          我們是同年同月同日生。






半歲生日,我們沒有特別重視和慶祝,剛巧與父親節差不多日子,我與父親慶祝同時,幫LITTLE L和他的BABA也一同慶祝。

15 則留言:

  1. Little L又真係坐得好直吓。O仔仲未算直。有時我都唔敢俾佢坐太耐。有我係度,一個月一次的聚會一定KEEP到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天又見了,好開心。
      男人應該有腰骨,哈。

      刪除
  2. 上次見佢都坐得好直!!小朋友真係大得好快 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自然忽然學識,真係好神奇。

      刪除
    2. 係呀,我發覺其實好多嘢都唔洗train,到時到候自然識!

      刪除
  3. 回覆
    1. 慢慢來,我仔也是忽然有日自己識坐。

      刪除
  4. 好叻叻呀! 半歲74cm好高, 叻仔!
    btw, 我都有呢件熊本熊衫仔, 好可愛~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,件衫係我妹送俾佢,但熊本熊好多BB野都好得意!

      刪除
  5. 咁快半歲啦,又大個仔d了!
    haha,我有個朋友都係1213咋!
    那你係边月边日出世?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁橋,係1213喎,唔知我識唔識佢呢﹖因為有個WHATSAPP GROUP全部1213媽媽。
      BTW, 點解無得追縱你個BLOG﹖

      刪除
    2. 我个1213朋友未结婚呢,所以唔会係1213媽媽whatsapp gp 里。
      雖然我曾按要”追縱blog”,但我無用过亦唔識用,我反而整了个”一仔媽網友”係我个blog 上,容易睇到blog 友新post,开头用依个功能好似複雜,用多2-3次慣了又觉好用,如果你要,你再話我知丫?

      刪除
  6. 好直呀,我個女都未算坐得穩呢! happy 6 months old!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢雖然坐得直,但都未可以完全自己坐,要睇實,有時會倒下。哈哈。

      刪除