♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2013年11月10日 星期日

Mama 胡思亂想......

過了三十二周,開始出現不少MAMA提及的不適。我一直感謝LITTLE L,很乖,我一直行得、走得、追得巴士、無嘔等,很多孕婦的不適,我也沒有經歷太多,同事和朋友都說我「佗」得好好。他很錫我,所以我也會很錫他。
三十二周後,開始很多奇怪的不適,而且肚皮一天大過一天,每天也很苦惱穿甚麼衣服,因為實在很難看!! 我沒有買過甚麼特別的衣服,只是買了兩條MAMA褲,可是,現在很多衣服都穿不下了,看來真的要買一些衣服。出街都無咩所謂,反正不常出街,有空就在家休息;返工就覺得煩,加上我仍然經常要出街見「客」,有時真的覺得自己很難看!!
今晚,我又在收拾東東,一邊執一邊流眼淚,不知攪甚麼,情緒又來了。這種低落的情緒應該是懷孕早期才有,有一段時間沒有了,沒有想過又忽然來偷襲,應該是可惡的荷爾蒙。
有時我心裡會想,BB就快出世,很期待見見他的面,不過,我有很大程度是害怕這個小寶寶會在出世後為我帶來生活上大量的改變。我有時覺得自己好似未準備好做媽媽,也隨著他快出世,很害怕順產的劇痛、餵人奶的麻煩和與99的相處模式改變等,雖然以上的幾項,我有聽過講座,也想了千百次,本來不應該覺得未準備好,但又不知何故今晚頓時不知所措......
還有幾星期,我要加油!

8 則留言:

  1. 唔好諗多啦。BB出世之後就會3知道佢帶比你嘅煩惱會比啲開心完全覆蓋!
    有BB已經係一種福氣,其他一切已經係小問題。。都唔係啲咩大問題
    要記住堅強樂觀去睇所有問題,,到時你淨係抱住BB已經好滿足架喇。。到佢同你笑一笑,你就會咩都唔理架喇
    不過如果有唔開心記得同家人或者朋友講,媽媽開心,BB先開心架!!
    add oil!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝GEN MAMA鼓勵,可能越近產期,越會亂諗野,我會加油!希望如你所言,見到BB出世,一切都都變成小問題。: ]

      刪除
  2. 我同你一樣,佗得好舒服,但近日突然個肚好頂,右腰開始痛,痛到流眼淚,有痛不欲生既感覺,但當BB轉圈,打c x,我又好期待佢既來臨,加油呀!!!
    邊個話肯為男人捱麥記既女人偉大?肯為男人捱痛生仔既女人先偉大lor^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 右腰開始痛﹖係咪俾BB壓住D神經﹖我係右大脾,最近好密,突然幾下,痛到行唔到路,真係驚係街上跌倒......
      我成日同BB講,你要孝順我呀!哈哈。

      刪除
  3. 我佗時冇情緒問題,但係生左之後先有,哈哈!希望你同我相反,因為生左之後更多o野煩 :D :D :D
    加油呀,就來放假!!

    回覆刪除
  4. 唔好擔憂咁多啦!我生之前都覺得自己好唔 ready. 生咗之後亦有唔少難題,不過捱吓捱吓,就捱咗一年!你快 D 襯 BB 出世前休息多 D 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鼓勵,BB而家真係隨時會出世,也有點期待。

      刪除