♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2013年11月16日 星期六

35+週決定去私家醫院

哈哈,這是超過35週的決定,今天我去私家醫院落訂了。
很多人聽到都有兩個疑問:1. 咁遲,仲有床位咩﹖ 2. 點解你放棄福利呀﹖
之前提過,我係政府生會有DD咁多福利,可以住頭等/二等房,加上我一直都想慳番D錢俾LITTLE L做教育基金,又諗住順產,所以覺得應該係政府生。其實珠生和他的家人,很早已經叫我去私家醫院生,因為他們覺得私家醫院完善一點。
臨近產期,越來越驚,上BABY KINGDOM睇人分享,發現在政府和私家順產,都一樣痛,不過的確有些不同,加上睇了找孫醫生順產的MAMA分享,真的覺得這筆錢好像不能省,哈哈。
最後決定,還是聽家人話,到仁安落訂了。孫醫生,到時靠你了。

2 則留言:

  1. where can see 孫醫生順產的MAMA分享? 我都係睇佢呀...都係諗住搵佢生.

    回覆刪除
    回覆
    1. BABY KINGDOM呀,我也有分享左少少。
      你順產還是開刀﹖ 相信找孫醫生一定好放心。

      刪除