♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2016年10月23日 星期日

親子好去處:長頸鹿繪本館

消失了一段日子,個BLOG都發霉,因為太忙太忙,加上工作和家庭都好多變動,就快搬屋了,加上又要幫LITTLE L再報K1,真的忙到一頭煙,遲些好好整理再分享。

先來一個簡單分享:長頸鹿繪本館

我睇SUNDAYKISS見到介紹,很近屋企,所以今日就去玩一陣。

可以先CLICK去睇下SUNDAYKISS的介紹和相,好吸引架,不過因為SUNDAYKISS介紹完,今日好多人去,好迫,連條滑梯都唔俾玩,可能驚太多人危險。LITTLE L好鍾意睇書,所以他很喜歡那兒,不過要等熱潮過左遲些才再去多次。

這類型書室,香港遠不及台灣多,忽發奇想,我們想來一次台北之旅,哈哈。







2 則留言:

  1. 我仲諗住下星期去添!睇嚟要再等下先去啦

    回覆刪除
  2. 我都好想去呀...不過最近又開始比較忙碌, 同埋我好怕去太多人既地方, 所以所有野我都係熱潮後先去:P

    回覆刪除