♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2015年7月30日 星期四

書展2015+小小免費送書行動


雖然過左氣,但都講下我果DD收穫,兼因為整理LITTLE L的書櫃,發現有好多本書重複,不想浪費,所以送俾不嫌棄的朋友仔。

好多朋友話我忍手,買得兩本書,原因是我已經有好多英文書(下文詳述),今次書展主要想睇下有無適合LITTLE L的中文書,(其實中文書我都有好多好多,不過LITTLE L應該無興趣:P)。

結果發現,場內超特價$100/7本不吸引,而靚的繪本量少只是8折,如果只有8折平時書局特價都買到,不想抽那麼重,結果以75折入手3本,有1本送給米米小朋友。

另外,我本來的目標是巧虎,去到COUNTER沒有特別優惠只是多送一隻公仔,加上睇過台灣版,覺得香港版沒有那麼吸引,也是沒有訂購。

同場加映,媽媽自己的手作用品,哈哈。


經其他媽媽提醒,反而一定要買的是CRAYOLA,原價$75,現在$60,買一盒有排玩。


LITTLE L有200幾本英文書和很多BOARD GAME,全部都是一個以前教英文的同事送,全是他的一位做相關行業的朋友公司無用SAMPLE,如果無人接收便會拋棄。這堆書題材豐富,有公仔有實圖,而且有難易程度顯示,我現在每晚讀一本給他聽,200幾本,有排都未重複,哈哈。


我其實拿了回家很久,現在才有時間細心整理,在整理的過程中發現有些重複了,雖然SAMPLE但全部全新,如果大家不嫌棄可以去我FACEBOOK PAGE睇睇。隨心送,快交收者和朋友優先。: ]

3 則留言:

  1. 舉手~ 係PAGE留左言啦! 順手LIKE埋 =P

    回覆刪除
  2. Little L好幸福呀, 有免費書~~
    我都LIKE左page呀! 不過諵b有好多英文書, 所以我無留言要到, 留番俾更加有用的有心人~~

    回覆刪除
  3. Little L好幸福啊
    我都準備要寫下去書展的收穫,hehe

    回覆刪除