♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2015年7月27日 星期一

教育孩子

其實打這篇文章的心情仍然好激動,不得不舒發一下。

事發是昨晚,當時自己都無咩野,但這件事不斷的回帶,令我越來越激動。

話說LITTLE L最近瘋狂愛上玩車,昨晚我放工回家已見他和爺爺在玩車,玩了一會99話食飯,叫大家洗手, LITTLE L當然沉迷自己的世界無理99,再三催促他仍然毫不理睬。作為母親,我想我要教導一下他不能這樣,於是出言相勸,並示意一齊去洗手,他當然堅持;我又升級,語氣開始強硬,他又不理;最後,又要捉他入房罰企,他開始哭並拉門要走出來,好明顯仍然不受教,走出來又走去車仔的位置;我再抱他入房罰企,今次他哭得厲害了一點,我當時其實有點不忍心(好失敗!),於是坐下跟他一樣高度,開始講道理,這個時候,他態度好轉,沒有哭得那麼大聲,走近坐在我的大脾(他平日最喜歡坐我大脾看書),我就開始講道理……我見到他點頭,相信表示明白,於是我們一齊出來洗手,他自己走近餐椅……

成件事,我很激動是因為我覺得自己不懂處理/處理得不好。孩子是我的,我希望他能成為一個正直受教的小孩,不過面對這些處境,我居然覺得自己「唔知點算好」,其實我之前面對很多學生,有BAND1BAND3,從來未覺得如此困難,亦覺得自己可以處理得好好,然而,面對自己的兒子,卻很心軟,就是覺得堅定不了,又不知有沒有做錯,很失敗!所以我都好努力進修,睇書又上COURSE,不過一到實戰,總是覺得有點偏差似的。


孩子,希望你不要怪媽媽狠心,也希望你會受教。

11 則留言:

  1. 這些場景,在我家是不定期上演的!不用自責呀!
    「唔知點算好」的感覺我真的久不久也會出現。試過想放棄「教」呀!
    如何講道理,如何運用正面管教.... 道理易明,但行時卻又無比困難。
    慢慢教,大家努力吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放棄管教都有諗過,最希望唔駛教都乖乖地,不過應該無咩可能,我EQ低,相信可以被他慢慢磨練!

      刪除
  2. 唔好咁諗啦,其實出面d 小朋友同自己個d 教法好大分別。 我地自己個d 係會無時無刻都挑戰你既底線,所以唔好覺得自己唔識教。 我地個個媽媽都係活到老學到老,所以唔好咁諗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多野真係要面對時才會知道,亦有時好考臨場反應和應對,有時我睇你BLOG都學到好多野。

      刪除
  3. 我之前打左好大段野架... 無左AR.. >.<

    你試下用time allowance既方法, 俾清晰指示LITTLE L, 例如, 玩多一分鐘就去洗手食飯啦, 知唔知?咁樣比即刻STOP佢好, 佢都需要有心理準備...
    奶奶果D指示對咁細個B黎講唔夠清晰, 佢GET唔到架~
    雖然LITTLE L仲未識一分鐘係幾長, 但至少俾佢有個概念, 過一陣就要停止手上既活動~
    要持之以恆, 同埋應用係唔同既事情上, 慢慢佢就明白多D...

    BTW, 我仔依家係time allowance完左後, 我地叫佢"夠鐘啦", 佢好多時都自動自覺停止手上既野然後做下一樣... 我覺得同佢學校教育都好有關~ 我相信LITTLE L返左學又會好好多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. TIME ZONE的方法上個月上COURSE學左,不過實戰就唔多順利,主要是我當時心裡太亂,根本無諗起可以用,多謝你提醒,今晚情況好好多,先叫佢泊好車,佢擾攘左一陣,之後就明白「泊車」=洗手=食飯。下次會記住用TIME ZONE。

      刪除
  4. 其實冇問題呀,唔駛自責
    佢地而家未完全明晒,做父母真係唔知軟定硬好架,等大d知道佢地性格再睇下用咩方法教
    同埋我覺得屋企可以嚴...出街真係考我地EQ

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我都會諗出街如果係咁點算,如果要迫阿媽發狂真難攪,希望不用太瘋狂,哈哈。

      刪除
  5. 就係因為係你自己個仔,所以更難。呢個年紀係比較麻煩,我都經常暴走~ 大家一起加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信我的大挑戰準備開始了,大家努力!!

      刪除
  6. 有時我都會出現呢種唔知點做的感覺, 事後諗番都係因為情緒已經俾小朋友牽住走, 例如已經怒氣開始升, 所以冷靜唔到處理。所以我諗最緊要係先冷靜, 咁就可以平心靜氣同用更好的處理方法。不過父母都係人, 有情緒係正常, 我都會內疚做得唔好, 唯有下次做得更好, 唔好再重複做錯就無問題, 父母好多時都係從實戰中學習, 同小朋友一齊成長呀~~

    回覆刪除