♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2015年5月13日 星期三

17M

見到木木媽那篇詳盡而清晰的成長日誌,我都要效法一下,因為有時寫完發現好多細節都漏左  :]

身高體重
體重︰不詳
身高︰82cm (我自己用拉尺度可能唔準:P)
牙齒︰16,只剩4隻最入的大牙未出,其餘都齊晒。

飲食習慣
這個月轉了時間表:
舊:
大約7:30-8:00  17安奶
大約12:00-12:30  2餐飯仔
大約4:00-4:30  3餐飯仔
大約7:30-8:00  大人食飯痴少少
大約9:00   4  7安奶

因為晚飯時痴了大人東東,所以最後一餐奶越飲越扭、越飲越少,99越餵越火,於是我決定幫佢轉:
大約7:30-8:00  17安奶
大約12:00-12:30  2餐飯仔
大約4:00-4:30  34安奶+麵包、蕃薯等小食
大約7:30-8:00  4餐飯仔

他基本上兩餐固體跟大人同枱食,而且戒左最後一餐奶,成件事輕鬆晒:]。不過這個小朋友對食興趣一般般,開始自己食個多月,進展一般,都願意自己食,但不太流暢,有時又扭下唔肯食,而最大問題是不肯著飯衫>.< 唯有叫99D舊衫佢著來食飯。

最愛食物:芝士、飯、麵包、菜芯、豬肉、香蕉、橙、蕃薯、豆角、飲湯。
遺傳了媽媽「無湯不歡」,99一向晚晚煲湯,現在落調味前畢起一碗俾佢,佢咩湯都要最少飲大半碗,食飯不肯著飯衫,飲湯又肯喎,無奈!?!
不愛粉麵,一放入口即吐,真的好麻煩。有12月媽媽笑佢份人「老餅」,鍾意食D「傳統野」。

為左他那餐下午茶小食,媽媽現在很勤力開動P仔麵包機和焗爐,不過在職媽放工後有時真的無咁多時間,最近睇中部V仔夾餅機,好想入手,但拖火牛是最大考慮……

另外,他亦成功戒了奶樽,奶煲要退役了,由以前每日蒸幾次到每日兩次到每晚一次到收山,十萬個不捨得,不捨得是我。我一邊渴望兒子長大,卻一邊捨不得他長大……

 500日大,跟爸爸媽媽一齊去食BUFFET,不過有得睇無得食,因為我們外出一定幫他帶飯,不想他太快食太多「街食」。


生活習慣
·                   臨睡前清水刷牙
·                   食飯前/回家後洗手
·                   爸爸媽媽爺爺麻麻入屋會叫人,通常叫「媽咪」最積極
·                   爸爸爺爺麻麻出門口會「拜拜」,因為分離焦慮開始,我出門口返工成日都喊>.<
·                   很愛乾淨,地下有頭髮細粒紙碎垃圾豆類全部逃不過他的法眼,一定要執起俾我,所以我教他放垃圾箱。食飯最怕有飯粒黏手黏面黏衣服,一定要處理左才肯再食,但卻不肯著飯衫……
·                   只愛著波鞋,不愛著涼鞋、便鞋……
·                   不愛戴帽,明既,由細到大都無俾佢戴慣,但我有時想佢多D造型變化呀!
·                   最令媽媽有點擔心還是他的「便便問題」,每日仍是2-4次不等,一直都令我困擾,是太多嗎﹖其他BB有這種情況嗎﹖

分離焦慮症
這個月分離焦慮症開始,初初唔識這個TERM,以為佢「痴媽症」:
·                   我出門口會喊
·                   越來越怕陌生人
·                   我沖涼都狂喊,如果99在我家陪住佢都仲好D,如果得爸爸同佢,一定喊到顛,我在浴室甚至懷疑爸爸在虐兒:P
知道這是大部分小朋友成長必經階段,所以都以觀察和協助他建立「安全感」為主,不過有個專業的朋友提我,留意是否日常非常缺乏「安全感」,令他如此快開始分離焦慮,因為大部分小朋友由1.5-2歲開始。我有細想,不過屋企4個人照顧他1個,有時我還怕太照顧他,所以不得要領,會慢慢幫他建立「安全感」。

大小肌活動能力
·                   跑得好穩好快,跳就一時時,有時單腳可離地,爬高爬低都好本事,睇少眼都唔得。有一晚因為玩鐵閘,腳趾俾鐵閘拉出一道很深的血痕……從此以後,等開鐵閘一定靠牆站好,不敢走近鐵閘。
·                   鍾意踢波,鍾意拋波,但未係踢得好好,而拋波就一定向後拋。
·                   唔鍾意人抱,一定要自己行,其實由細細個已經唔鍾意人抱,無理由無「安全感」呀。坐BB車出街開始多左扭落地,想自己行。
·                   忽然鍾意自轉,會自己按音樂,然後瘋狂自轉,好似唔暈咁……
·                   古古怪怪會無端端趷起腳行路。
·                   手仔好似唔算好靈活,食飯送匙入口尚算可以,但用匙畢飯畢餸仲未得,同事介紹有隻碗和匙設計係一定得,睇黎要買來試試。
·                   自從見過爺爺用螺絲批扭螺絲,佢就成日拎住D筆狀物體放入D玩具螺絲位扭呀扭。
·                   HEADEYENOSECHEEKEARMOUTHTUMMYKNEEFEET都可以指到。

他鍾意球類多過車,對車無咩好感,但球類就好鍾意。

又去珀麗灣,不過大個仔,只愛沙,不愛落水。


語言能力
仍然好肯講野,好多詞語聽一次已經可以重複,而這個月更會不斷吱吱喳喳同你講野,以為你會聽得明,有好幾次他對我們不斷講,當然我們聽不明他的外星話,他居然好憫憎,以憤怒的眼神望著我們怪我們做不到他的要求,好好笑。又有一次,爸爸作弄佢指住張餐椅破爛的COVER話佢整爛,而事實當然係佢整爛,爸爸扮很生氣並且話要講俾麻麻知,他居然好驚,開始喊,一邊喊一邊不斷「講野」,我在旁估計佢應該想話俾爸爸知「唔關佢事,唔好話俾麻麻知」,場面相當好笑。
已經會講:電燈、貓、無、DADDYMOMMY、地鐵、芝士、媽咪、KITTY、姐姐、BABYSORRY、爸爸、爺爺、麻麻、公公、婆婆、EE、列車、地鐵、BEAR BEAR、無呀、唔好、跳、JUMPBCSTAIDAN、芊芊、HAYLEY、芷妤、包、龍貓、花、搭船、謝謝、鎖匙、樹。
今個月新學識:FLOWERO、轉、PIZZA、雞蛋、開始、佑佑、MICKEYTHANK YOU、EYE、TUMMY。他也開始學跟3音節字:FAMILY
特別喜歡9字,可以認出:

2 則留言:

  1. Little L好搞笑, 已經開始一輪咀講野

    回覆刪除
  2. 碗和匙 - 係CALIBOWL & EDISON嗎?
    我寫得詳盡,所以我咪無時間寫其他野 ><

    回覆刪除