♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2014年11月21日 星期五

我看幼稚園教育


題為「我看」,即小小愚見,不喜勿插。

對於幼稚園教育,一點都不熟悉。最近身邊的朋友和BLOGGER 媽媽都不斷分享幼稚園面試大作戰的實況,所以我也開始多多留意。

我家LITTLE L是一個超細B,以我在教育界的小小愚見,本來想他做大B,即是2016/17N2017/18K1。不過,經過幾個月的觀察,覺得LITTLE L可能適合學校生活,所以也在想他未必一定需要做大B。於是,我開始留意2015/16N班報名收生情況,哈哈,以我後知後覺的作風,好明顯許多學校已完成收生,我又慢了一步,有好些十二月寶寶都已有N班學位了。

選擇幼稚園,相信許多家長都不外乎:1.睇幼稚園視學報告;2.BABY KINGDOM3.聽親友同事/BLOGGER推介;4.親自去學校OPEN DAY/ INFORMATION SESSION了解。我自己應該不會睇1,原因不便講了,而2會信少少,因為BK人多口雜,不同人遭遇不同,當作參考無妨,至於34,我比較傾向在這兩方面了解。可惜,我後知後覺,許多幼稚園已過了OPEN DAY/ INFORMATION SESSION,只參與了一間幼稚園的INFORMATION SESSION,其他可能要等明年了。現在,唯有多問身邊的朋友和同事,也多看BLOGGER的分享,希望了解更多。

對於幼稚園教育的想法,我當然希望他能愉快地過這幾年,這也是許多父母的期望。故此,對於許多催谷型的幼稚園,我一直都沒有太留意,亦相信自己未必可以應付。對,是父母本身未必可以應付,從BK上所見,入讀這些幼稚園,小朋友是需要額外補習的。一個幼稚園小朋友要補習,聽到真抹一把汗……另外,我也很怕聽到幼稚園程度太淺這類評價,明明幼稚園不許紙筆考試,何來深淺之別﹖而事實卻是從某些名幼稚園畢業的學生,的確懂得許多,在升上小學後,他們一般好像都會表現得較出眾。

我好像很支持愉快樂習……

然而,偶然和幾位教育界朋友傾談,大家不約而同地輕嘆,這個年頭,人人都推崇愉快學習,可是大家反思自己求學的過程,均認為學習的過程大多艱辛,而唯有在刻苦力學的過程中,才會發現獲得知識的那種甘甜。故此,我又會想,太過愉快學習的環境或過程,是否就是最好和合適呢﹖


可能是我想得太多,哈哈,不過稍後工作可能會輕鬆少少,所以我也會多多研究一下,想想明年要如何為LITTLE L選擇和報讀幼稚園。而且,有十二月媽媽報料,有些幼稚園N班仍未截止,有第二輪報名機會給細B,我或者會試試,當拿個面試的經驗也不是壞事。不過,有很多學校其實在IN家長,看來我也要好好準備

6 則留言:

  1. 哈哈,和你剛相反,本來一心打算讓O仔做細B的我,因為O仔相對比較欠缺自信的性格,我應會讓他做大B了。但最終,還是明年K、N同考,到時才算。
    對於學業,我是「成功需苦幹」的信徒。對於幼稚園,我的要求只得一個,不可太快執筆寫字默書;我主要希望0﹣6歲打好語文基礎。

    我反而有興趣想知道為什麼視學報告不可取呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下面小草都講左少少原因,可以參考。現在很多幼稚園很瘋狂,很早已要默書寫字,有時想起也覺得幾恐怖。
      如果O仔做大B,應該可以順利入到你理想的幼稚園了。

      刪除
  2. 我自己應該不會睇1,原因不便講了 <-- 哈哈, 睇完你呢句, 會心微笑... 我同意視學報告未必最準確, 而且唔UPDATE... 同埋學校總會俾最PERFECT既一面人睇... 參考還可以, 不必盡信~ 同意最緊要係自己到學校親身感受, 同埋留意下學校INTERVIEW既方法同老師態度~
    至於愉快學習好唔好, 我著眼點反而係小朋友對學習有無興趣, 同埋學習過程有無成功感, 將來讀書老老實實一定要付出要辛苦先攞到好成績, 但如果付出既當兒佢係覺得滿足既有動力既, 咁就已經好成功啦~ 如果細細個就瘋狂補習, 唔理個小朋友有無興趣, 咁只係提早扼殺佢既學習生命... 相反, 愉快學習亦唔一定適合個個小朋友, 太愉快唔會付出唔知要努力咁又唔得... 我諗最緊要係平衡...
    HAHAH.. 好廢話呀可?! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會係廢話呀,你所講的好明顯係令人反思,而家個個都追求名幼,有時都沒有考慮是否適合自己的小朋友。
      現在為自己小朋友思考教育路向,其實有時壓力都幾大,好驚幫佢揀得不正確呢!

      刪除
    2. 其實揀得岩唔岩, 都唔係一時三刻可以知道... 我諗都係觀察佢既需要, 見步行步~ 平常心啦~ 有時都好講際遇(又或我地有信仰就覺得係神既安排), 就算我地計過度過同佢安排好哂, 到時佢都唔係咁行~ =)

      刪除
    3. 我成日都會有少少壓力怕幫佢揀錯,不過正如你所講,我們有信仰的,應該相信神的安排。: ]

      刪除