♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2014年9月7日 星期日

假如我生命中只有一個兒子......

最近,生第二胎的朋友越來越多,大家一同成長,人生的道路也好像差不多,只是先後有分別罷了。而且,LITTLE L開始長大,好些衣服、用品都用不上,想出售以免浪費,不過有時又會想,會否再生第二胎而用得番呢﹖

坦白講,這個念頭在這一刻相當負面,很多人問過我,我也答「不會」(題外話:我其實不太明白為何一些不關事的人總是未生問你幾時生,生完一個又被問幾時生第二個﹖無奈!)。有朋友說因為LITTLE L還小,當他大小小時,你就會想要第二個,讓他「有個伴」。我不清楚到時想法是否會改變,但這一刻的確不會這樣想。

以前會覺得要不就不要孩子,否則應該有兩個,這樣容易教養,避免了過份縱容。

不過,現實生活告訴我們,養育兩個孩子不容易,是需要很大的勇氣,哈哈。自問追求盡善盡美,有時無聊在想,如果有兩個孩子,會否因為分了心而教不好呢﹖現在一個已勞心勞力,真不敢想像有另一個呢!

LITTLE L由NB到八個多月大,中間經歷的,跟所有媽媽一樣,開初的幾個月,整個世界都被他牽著走,更一度可能產後抑鬱而好像失去了自己,沒有前路似的。說句公道話,我家LITTLE L應該不算難揍的寶寶,食得夜晚又瞓得(只是白天相對地瞓得不多),也沒有「生事」,所以覺得辛苦是自我感覺和我個人的問題,應該跟他無關。故我有時又會繼續無聊地想,如果第二胎來個難揍寶寶,我會不會活在地獄中呢﹖

一切也很難說,因為所有事情也是無聊的想法而已。

不過,另一方面,我有時也會無聊地又想,今胎餵母乳那麼慘,下胎總結了經驗應該會好一點,希望可以全人奶。而很多生第二胎的朋友也說,生第二胎一定一定比第一胎得心應手,而且也不會那麼緊張,簡而言之,即是「HEA左」。哈哈。

其實,要是我只有一個兒子,我會擔心甚麼呢﹖ 我本來就有點怕生女的,所以有一個兒子也沒有想要多個女兒;怕縱容嗎﹖我猜我不會,身邊人應該都不敢太過份;怕他寂寞嗎﹖其實有朋友,是否沒有所謂呢﹖要是兄弟/兄妹感情欠佳,成長路上也不一定有人扶持喎!

暫時,我應該不會考慮第二胎了,因為想起都覺怕怕,之後呢﹖不清楚,不知會否改變心態。不知各位媽媽想法是怎樣呢﹖

22 則留言:

  1. 生第2個確實係想大嘅有個伴, 而且有過湊第1個嘅經驗後, 相反湊第2個時確實無咁緊張, 但如果兩個年紀相若, 湊起上黎真係好吃力, 就好似我咁, 大嘅到宜家都仲會呷醋, 所以有時都咪話唔顛呀, 而且時間上分配俾兩個又係一個好大嘅問題, 宜家我同老公一人mark一個多, 自問我少左好多時間陪大囡架, 呢樣我真係有d唔開心, 所以生兩個唔係唔好, 但最後就隔遠少少囉, 我大同細岩岩爭兩年, 非常非常吃力呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生唔生係一個問題,幾時生又係另一個問題,有人話隔耐D好D,又有人話快D生好,辛苦一次過辛苦,應該各有各辛苦。另外,我不想再生的原因也是怕分薄了對他們的愛,而家我心中只有一個仔仔,唔捨得分薄左對他的時間和心機。

      刪除
  2. 你講嘅嘢都中晒我心聲.........好矛盾.......
    4口家庭好理想, 但第一個嘅經驗嚇怕了我, 如果要生第二個, 真係要超大嘅勇氣
    同埋經濟又係一個考慮, 好似攤薄咗啲資源咁.........
    唉.....但時間上又好迫喎, 再唸多兩唸, 我就變高齡產婦喇 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的幾個原因也同樣是我要考慮的呀,我也沒有提到經濟,其實也是要考慮,哈哈,同你一樣,諗多兩諗,我也好快高齡了......

      刪除
  3. 我暫時都未再諗,雖然都好想木木有伴,但真係好多方面要考慮清楚呢

    回覆刪除
  4. 我都仲係十五十六中... 又想生又想唔生之間徘徊...
    我覺得依家得一個, 生活上經濟上時間上都輕鬆D, 生多個就等阿仔有個伴, 同埋都仲有少少希望想生個女... =P 但生多個就一闊三大, 依家無請姐姐都一定要請, 同埋我最CONCERN係我既私人時間, 我係個要有私人時間先平衡到自己既人... 所以好矛盾... ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係無姐姐,我估生第二個一定要請姐姐啦,同埋真係要GIVE ME FIVE,我而家無左私人時間做手作,覺得個人好唔平衡囉,哈哈。

      刪除
  5. 其實湊兩個真係好吃力,特別係無人幫時 or 佢地兩個一齊病,我經歷過真係好得人驚。 如果你有工人 or 亞媽幫手我覺得可以好ok. 順期自然啦, 不過湊第二個真係好hea 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時見其他BLOGGER生兩個真係可以取經,我見你也真的很吃力。如果生第二個,一定要請姐姐啦,相信99一個攪唔掂,也不想她太辛苦。

      刪除
  6. 生第二胎... 真係唔係咁簡單! 真係要諗清楚

    回覆刪除
  7. 哈,你講嘅全部都係我諗嘅 :P

    回覆刪除
  8. 我傾向會生第二個, 可能自己多兄弟姊妹, 覺得有伴成長好重要, 大個左有咩事都可以有人分擔
    如果係生我會揀大果個返學先生第二個, 希望時間同經濟可以相對分配得好d, 但又唔可以隔太耐, 年紀越大真係擔心體力應付唔黎, 感覺好似時間無多咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 想佢有個伴係一個較強的考慮,希望他日後長大有人扶持。不過,而家已經覺得時間極不夠用,真擔心生第二個更無時間呢!

      刪除
  9. 我嘅意見就係我嘅一家四口,遲啲分享吓心聲!!

    回覆刪除
  10. 生第一個時心口掛个勇字,生第二個,始终有兄弟姊妹,係好过独生子女呀!

    回覆刪除