♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2014年8月14日 星期四

八個月+愉景灣酒店

開始唔捨得LITTLE L長大,好快又八個月,好快又話一歲。

 這個月最驚喜是食固體終於成功了,上個月他食固體不理想,令人苦惱,於是我上網看看其他媽媽經驗,見到有BB原來不愛米糊會直接跳去食粥仔,於是向99建議煲粥仔,她好有耐性,起初不斷試不同食材,終於知道LITTLE L鍾意食魚、蕃茄、玉米等甜味食材。現在每餐1.5-2碗仔,已經可以代了兩餐,做到三奶兩固了。99餐餐煮,我們在SOGO換了個電飯煲,算方便,故此,他暫時餐餐新鮮粥仔,中間就有兩餐小食,小食只試過蘋果和香蕉。

食粥仔時,他食夠就自己會停,反而食奶有點「不知飽」,奶咀一離口就嘈,見他這個月體重和身高都無增長,不知是否真的不夠飽,於是多加了一安給他。

這個月體重和身高都無增長,仍然是20磅和75CM,所以體重跌了去生長線75,身高就90,他食得瞓得,我很滿意這情況了。

這個月,受濕疹困擾,LITTLE L自上個月開始,背脊起濕疹,睇了醫生開了藥膏,但不想他塗太多類固醇,所以一好了便停,可能因為這樣,情況反反覆覆,雖然他的情況比起其他BB不是話很嚴重,不過我也想他快快好起來。我們兩個細個時都沒有濕疹,不知道為何現在的BB那麼容易有濕疹。

踏入八個月當天,LITTLE L正式學識了爬,可能是睇到朋友仔CC爬,忽然學識,不過他學識爬就開始大件事,哈哈,因為太瘋狂,周圍爬,仲要爬得好快,睇少一眼都不行。

另外,這個月也學會自己抓著沙發或其他傢俱站起來,自己扶著站,還要懶醒,有時要「趷」起隻腳以為自己企得好穩。
這個寶寶很大膽,正面來看是勇於探索,但應該是很頑皮,甚麼都衝去試衝去攪,不知驚,到時實激死媽媽。

語言方面,這個月明顯有意識叫「媽媽媽」時是叫我了,而且成日叫,有時放工回家很累,聽到他這樣叫心裡覺得很甜。: ]

八個月當天,跟朋友仔一起去了愉景灣酒店玩,本來我們一家打算八月尾去慶生,不過CC一家放暑假,建議一齊去玩,大家約了很多日子,最後選了大家八個月當天,哈哈,這兩個貴人出門,招來暴雨,又黃又紅,出入有點狼狽,不過酒店很正,我們只好善用酒店資源。

我們想玩得開心D,所以訂了套房,大家各自有房間,中間有個大廳和廚房,價錢是貴了點,但玩得很開心。

媽媽自製給兩位小朋友的八個月TEE:

入住愉景灣酒店最大原因是那個步入式浴缸,因為可以讓LITTLE LCC游水,我們一入酒店即試,四個大人+兩個BB玩都OK,哈哈。LITTLE L上次去BABY SPA狂喊,不知是否怕水,但今次又玩得挺開心。

雨落不停,我們的晚餐和早餐都在酒店,酒店的BB椅是STOKKELITTLE L坐得很自在。

夜晚,朋友仔O仔又來玩,還帶了很多玩具,睇住幾個小朋友,雖然未識交流一齊玩,但那種天真無邪和純真的快樂,看在眼中,已是世界的一切。


酒店有免費網床提供,幸好兩個寶寶都睡得舒服。酒店有KID HOUSE,不過適合大小小的小朋友,BB暫時未算適合。這裡的確不錯,適合一家大細來玩。

11 則留言:

  1. Liitle L越大越叻仔, 食到1.5-2碗好叻呀, 食固體成功真係會好開心架!
    愉景灣酒店好似好good喎, 搵日要去試下先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實全靠我99,我真係太忙,有時理唔到,佢好有心機令我仔肯食粥仔。
      愉景灣酒店不錯,不過越來越多大陸人,價錢又貴左,要找淡季去。

      刪除
  2. 我都覺得細路原來都有peer pressure, 同佢哋去一次bb gathering, 會覺得佢哋學識好多嘢咁架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我都希望BB多出席聚會,每次都學識多D野。

      刪除
  3. 呢張相... 好似O仔在教L同CC玩得唔知咩咁... 好可愛呢!

    回覆刪除
  4. 之前暑假都想去呢個hotel,但係個個weekend天氣都唔好,我地aim at 海灘!

    Aiden第一張相好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 越來越多大陸人,價錢又貴左,淡季去啦,不過附近沒有海灘,要搭車去碼頭才有。

      刪除
  5. 我而家都係 4 奶兩固, 我想問下你個 schedule 大約係點,其實我想搞到 3 奶兩固就ok 了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 6:30am奶、10am 粥仔、1:30am奶、5pm粥仔、8:30pm奶,3.5小時一餐,他在四五個月時已建立了這個時間表,現在只是把其中兩餐換左粥仔。一歲前我應該都會俾三奶兩固佢。

      刪除