♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2015年10月13日 星期二

22M成長日誌

之前記了LITTLE L前後病足三星期,點知佢病完就到我,應該是我太辛苦身體太弱,加上日日夜夜跟LITTLE L近距離接觸,終於傳染給我了,都好,我病好過佢病,偉大的母親,幫佢分擔左,佢就好番晒,哈哈。


病完覺得佢這個月好大轉變。

第一就是越來越「麻煩」,相信已經進入TROUBLE 2了,起初大家覺得佢病,辛苦,所以咩都話「唔好」,咩都反抗,後來慢慢好番,仍然咩都話「唔好」,哈哈,我開始感受到各位媽媽講的TROUBLE 2威力了,我也開始要好好準備「迎戰」了。

另一樣轉變,也可說是開心事,就是可以講句子了,忽然很多句子自動跑出來:例如:媽咪搭地鐵、DADDY揸車、麻麻去街等。

踏入九月,開始報幼稚園,LITTLE L和媽媽相繼病了,其實也錯過一兩間幼稚園的報名期,可能注定無緣,原來報幼稚園也是一件很煩的事,希望今年順順利利,能夠升讀心儀的學校。

睇完IRIS分享包包的証件相,立刻BOOK左VeranoImageStudio,本來要排到十月中,結果俾我改到9月1日影,好彩當時LITTLE L未病,媽媽失手,最後破財,揀左3張......這是其中一張:

這是同事在初生時送給LITTLE L,細個玩好驚,太悶拎出來玩,大個仔唔再驚,仲好鍾意玩。

病左無得出街,悶到佢發慌,有日自己著鞋,自己爬上BB車,不停叫「出街」,睇見都可憐。

第二年過中秋:

媽媽被毒迷上RAG MART,在日本網購很多>.<,遲些分享,這是一見到就想買的帽子,其實SIZE不合,但都買下來,因為覺得好可愛。

轉了PLAYGROUP,覺得老師不錯,病了幾星期無上,LITTLE L再上PLAYGROUP非常開心。

4 則留言:

  1. 媽媽真係要保重~ 小朋友病真係仲慘過自己病~ 希望你都快D好返!
    Little L張證件相影得好靚好四正呢! 預祝順利考入心儀學校!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 前幾日又睇左一次醫生,轉天氣真係好麻煩,希望大個D好D。
      開始面試了,而且會去小B讀N那間呀,終於CALL我們IN了,哈。

      刪除
  2. 真係我病好過個仔病! 希望你地都身體健康~

    回覆刪除