♥.*.:。.๑۩۞۩๑✿* As a Deer *✿๑۩۞۩๑.。:.* ♥
There is no fear in love: true love has no room for fear, because where fear is, there is pain; and he who is not free from fear is not complete in love. We have the power of loving, because he first had love for us. John 1 (4:18~19)

2019年3月29日 星期五

Buyandship: 英國、美國、日本、韓國、中國和台灣網購轉運推薦

識我耐都知我間中都會網購,最多係日本,其次可能係英美,當然都會淘寶。

某日同同事講開,我才發現有間轉運公司叫Buyandship,如果你們一早已用開,唔好笑我。

Buyandship比起我過去網購的轉運收費,平了好多好多好多......我之後立刻試,用了好多次啦,真心推薦俾各位。

過去,我買得最多是日本的東東,如果樂天全球直送香港,雖然無手續費,但EMS勁貴,你試過會知。如果樂天日本網不送香港,你要搵轉運,例如官網轉運TENSO,運費再加手續費,好多時都貴過件貨......日本YAHOO拍賣一定要用官方轉運BUYEE,又係運費再加手續費,超貴......之後我試過係FACEBOOK搵香港人在日本代購,跟得很好,價錢比官方轉運平D,不過都有手續費,現在發現Buyandship,可以自己買到就自己買啦。仲有EBAY,情況相似,直送香港就運費貴,要官方轉運就要有手續費。

Buyandship完全沒有手續費,完全沒有! 價格亦很透明,日本送到香港順豐站,只是$24/磅,無錯,你係可以方便到係順豐站取件,或者其他自取點$22或送工運地址$26,或送上門,當然,送上門會再貴D。

我測試過,很可靠,時間都可接受,一定是空運不是船運,而且會有出倉時間表睇到,讚!

試後的不同網站的小小心得:
日本樂天:成功Buyandship,promotion用的coupon,即使用Buyandship不用官方轉運都暫時用到,好開心!
日本Zozotown:失敗,無法付款,不知是否同非日本信用卡有關,還是只能用官方轉運。
日本Fril:成功過一次,但之後失敗,原因不明。
日本YAHOO拍賣:無計,一定要搵代購或官方轉運。
EBAY:成功買過,沒有問題。

大家全球網購可以試下,英國、美國、日本、韓國、中國和台灣,Buyandship都有站點。開戶填我介紹,成功轉運一單後,大家都有$30回贈,記得入我推薦碼:5797390977,或用以下link登記:
https://www.buyandship.today/invite/5797390977/

沒有留言:

張貼留言